sobota, 11 lipca 2015

Salve, carrisimi!

    













Większość z was, która zdecydowała się wstąpić w te skąpe progi, kojarzy mnie zapewne z prowadzonego przeze mnie bloga z opowiadaniem  Cordragon:. Pozostaje mi nadzieja, iż jest to miłe pierwsze wrażenie.
     Mam ostatnio trochę dużo czasu, w co trudno mi uwierzyć, chociaż są wakacje. Już planowałam, jak może ktoś pamięta, otworzyć ocenialnię, lecz współautorki dosłownie nagle przestały o tym wspominać i nikt się nie zgłosił. Cóż, pozostaje mi mieć nadzieję.
      Jeżeli przeczytałeś tytuł, adres i tak dalej – zorientowałeś się, iż to ocenialnia. Czym ona właściwie jest, jaka to forma bloga? Ignorując nadużywanie słowa ,,blog'' i niemożliwość zastąpić go w miarę racjonalnie, spróbuję to wytłumaczyć.
     Otóż, osoby prowadzące stronę oczekują obiektywnej opinii, a nie samych pochwał przyjaciół i ich rzekomych twierdzeń, że to wszystko jest idealne i nie posiada dosłownie żadnych błędów – czyste i nieskazitelne jak niemowlę tuż po Chrzcie. Wielu z was - dałabym sobie ściąć dłoń, że każdy, ale może się wstrzymam - spotkało się z pewnym kochanym rodzajem komentatorów. O kim mówię? O tych (naprawdę silę się, by nie użyć przekleństwa, a teoretycznie nie klnę), których komentarze brzmią mniej więcej tak: ,,Fajny blog, zapraszam do mnie....''. Ręce opadają, scyzoryk się w kieszeni otwiera i ukazują się nasze psychopatyczne skłonności.
    Więc jeśli chcesz, aby twój blog został oceniony, bynajmniej niesubiektywnie – ,,Wiódł ślepy kulawego'' to miejsce idealne dla ciebie.
     Postarałam się o porządek w zakładkach, więc jestem gotowa przyjąć pierwsze zgłoszenia. W razie ewentualnej chęci zostania betą, czyli kolejną z oceniających, nie mam wielkich wymagań, a bardzo by mnie to ucieszyło.
     Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się zobaczymy.

5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo nie mogę się doczekać oceny mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już sporo napisane.
      Gdyby tylko nie to tygodniowe odcięcie od komputera.

      Usuń
    2. Kiedy mogę się spodziewać oceny?

      Usuń
    3. Mam refleks, nie ma co. Hah.

      Usuń
  2. która zdecydowała się wstąpić w te skąpe progi
    Lolwut, jak progi mogą być skąpe? xD

    Mam ostatnio trochę dużo czasu, w co trudno mi uwierzyć, chociaż są wakacje.
    Trochę dużo? Aha. // Masz dużo czasu bo są (były, zważywszy na to, kiedy to piszę) wakacje, a nie pomimo tego.

    Cóż, pozostaje mi mieć nadzieję.
    Na co? Na to, że sobie poradzisz? Najpierw wypadałoby zacząć świecić przykładem, bo przecież zabieranie się za ocenianie innych, kiedy samemu nie jest się zbyt dobrym na poziomie językowym, jest dość zabawne.

    Ignorując nadużywanie słowa ,,blog'' i niemożliwość zastąpić go w miarę racjonalnie, spróbuję to wytłumaczyć.
    Polska język, trudna język. // Cudzysłów z przecinków i apostrofów, serio?

    Otóż, osoby prowadzące stronę oczekują obiektywnej opinii
    Bez przecinka.

    Wielu z was - dałabym sobie ściąć dłoń
    Uciąć, odciąć, nie ściąć. // Dywiz nie pełni funkcji myślnika, od tego są pauza i półpauza.

    ,,Fajny blog, zapraszam do mnie....''
    Wielokropek z czterech kropek? Wow.

    ukazują się nasze psychopatyczne skłonności.
    Eee... tag.

    Więc jeśli chcesz, aby twój blog został oceniony, bynajmniej niesubiektywnie
    Lol, pokombinuj jeszcze będziej.

    W razie ewentualnej chęci zostania betą, czyli kolejną z oceniających
    LOOOOOOOOOL! Nie, oceniająca to nie beta. xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy